Mora..

Imorse fick jag ett meddelande av Hillevi klockan 09.00..
"Ska du med in till mora?" Så det var bara att kliva upp och göra sig iordning :)

Båda var lite småhungriga så vi gick förbi kaffestugan och köpte en varsin macka och latte.
Sen gick vi runt och kikade lite. Jag hittade bara örhängen och den nya eyelinern från Max Factor..


Sen åkte vi till Orsa och gick in på Blommor & Blad där jag köpte blommor åt mamma.
Efter det blev det lunch på bykrogen med Bella. Kul att träffa henne, var ett tag sen :)

Nu håller jag på att rensar bort alla jävla kläder som jag aldrig använder.. Drygt.
Fick ihop en hel ICA-kasse med bara underkläder. Haha :D
Ska nog ta en kopp te innan jag fortsätter.. :/

Aja, ha en bra kväll! Pöss


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0