Plantering och fika..

Idag har jag och Bella varit och gjort fint hos Tommy :)   
Vi köpte massa blommor och ett hjärta, sen åkte vi dit och gjorde så fint så. Gud vad jag saknar honom..
Varje gång jag tänker på våra minnen får jag ett stort leende på läpparna!  

När vi var klara där så blev vi sugna på kaffe, så då gick vi bort på Källarcaféet och fikade lite :D
Sen gick vi bort på carOnne och Bella testade hattar.. (standard) :P

Nu ska jag klämma i mig lite mat, sen så blir det nog film med Beeela lite senare..
Ska upp och jobba klockan 09.00 imorgon, så det blir en lugn helg :)

läsares ord.. ♥
Postat av: lotta

Hej! Vad fint ni har gjort hos Tommy, tack så mycket. Kramar på er. Tommys mamma.

2008-09-20 @ 08:36:35

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0