Sick & tired..

Nu är jag såå trött på min huvudvärk. Måste fan ta en tid hos doktorn..
Har haft huvudvärk i 3 dagar nu, och det är ju ingen "vanlig" huvudvärk.  Drygt.. Har varit så många dagar som har blivit förstörda pga det. Får så ont i huvudet så jag mår illa till sist..
Tur att det finns Treo, men det är ju inte bra att äta för mycket av det heller.

Idag har jag hjälpt mamma och pappa med att rensa vedboden på att skit man drar på sig under åren..
Helt otroligt vad mycket skit folk slänger. Haha :)

Nu ska jag vänta på att Jennet ska komma hit med min locktång, sen skulle Petra komma förbi och snacka lite skit.

Ha en bra kväll mina vänner..

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0