Söndag..

Jag har haft en helt underbar helg med min syster och Martin..  Så skönt att få träffa Marit <3

Idag har jag jobbat.. Har varit ganska mycket folk eftersom att det har varit "Mat Runt Siljan" (ställen med lokalproducerade matvaror osv..) Men jag och Zandra klarade det så bra så :D
Sen så fort jag slutade så var det bara att åka till Mora och släppa av Marit och Martin vid tågstationen.. Tråkigt :(
Men men, jag får väl åka ner och hälsa på henne snart.. eller ja, när jag har råd :)

Har nyss kollat på "Uptown Girls" på Kanal 5. I början verkade den vara hur dålig som helst, men den blev bättre och bättre.
Inte världens bästa film men :P

Nej, nu ska jag försöka hitta på något. Är så rastlös..
Skriver mer imorgon! Kram



läsares ord.. ♥
Postat av: Zandra

och vi kommer klara det ännu bättre i helgen!!=)

2008-09-10 @ 22:18:30

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0