Sool..

Skönt att det har varit så fint väder flera dagar nu :)

Igår så jobbade jag på Källarcaféet.. Bella och Hillevi kom dit när jag slutade, så då traskade vi bort på Helikon och hyrde film. Sen tog vi en promenad upp till mig och tittade på "The Eye"


Helt ok film.. Lite konstig kanske, men men :)

Idag har jag, Bella och Hillevi ätit lunch. Sen har vi traskat runt på Orsa hela dagen typ..
Jag vann 100 spänn på en trisslott :) haha. Jag har nog aldrig vunnit mer än 50 kr innan..

Nu är jag hemma iaf :) Ska väl äta lite, sen ska jag bara slappa resten av dagen.

Imorgon ska jag jobba, och jag ber till GUD (även fast han inte finns) att det blir ganska lugnt imorgon.
Det är ju "marknad".
Aja, jag kanske skriver mer senare, annars kanske jag skriver lite imorgon.

läsares ord.. ♥
Postat av: Martin

Hannah, vad har vi sagt om att ljuga i bloggen?! Grattis till vinsten dock! :)

2008-09-25 @ 21:45:06
URL: http://kangarooclosure.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag ljuger ALDRIG Martin :)

2008-09-26 @ 18:54:49
URL: http://snittan.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0