Städa, städa varje fredag..

Inte för att det är fredag idag, men jag städar ändå ;) Har tagit en liten rast nu. Haha :D Håller på för fullt där nere..

Igår gick allting jättebra. Var lite stressigt och det hade kunnat vara lite mer planering, men men.. Alla var jättenöjda och drack mycket whiskey ;)
Jag och Zandra stod i baren typ hela kvällen.. Hehe :)
Kom väl hem klockan 22.00, så jag missade ju Top Model.. :/ Men det första avsnittet brukar inte vara så jättekul ändå, så det gör inget :P

Idag händer det nog inte så mycket.. Ska iaf ta en promenad med Petra lite senare.

Imorgon ska jag ner och provjobba lite på Källarcaféet. Klockan 08.00.. Drygt när man har börjat 10.00 eller 11.00 annars :P
Nej, nu ska jag fortsätta städa!
Skriver kanske lite mer senare.. Kram

läsares ord.. ♥
Postat av: Zandra

ja vi hade ju en underhållare hela kvällen!! ;)

2008-09-10 @ 22:19:51

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0