Tisdag..

Tråkigt väder.. Jag blir så deppig :(
Fast hösten är ju ganska mysig.. Får man klä på sig massor med mysiga kläder! :D

Idag har jag och mamma varit in till Mora. Först åkte vi till Jysk där vi köpte en ny byrå, nya sängkläder, nya gardiner och lite annat smått..
Sen åkte vi till ICA Maxi och köpte ett nytt munstycke (heter det så?) till dammsugaren eftersom det förra gick sönder.
Jag köpte ett Nagelgel-kit från Depend där. Har precis gjort klart höger hand och det blev faktiskt riktigt bra!
Kanske lägger upp en bild sen.. Varför betala 750 spänn när man kan göra det snyggt själv? :)
Sen köpte jag Doves go fresh, gurka och grönt te (hudkräm).. Den luktar så jävla gott!

Nu ska vi väl laga lite mat tror jag..

Lotta ringde och ville att jag skulle baka lite småkakor imorgon. Så det är bara att åka upp och baka då :D
Tänkte baka lite drömmar.. Får se vad jag hittar på mer för gott ;)

Nej, nu ska jag hjälpa mamzi med maten. Ha en fortsatt bra dag! Puss

läsares ord.. ♥
Postat av: Zandra

Hittade du din efterlängtade dove? =)

2008-09-03 @ 10:05:08
Postat av: Hannah

Yepp ;)Får lov att åka 16 km för att köpa en hudkräm.. Haha :D

2008-09-03 @ 10:37:07
URL: http://snittan.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0