Onsdag..

Idag är jag ledig. Skönt :) Har fått lite gjort idag iaf.. tvättat o städat :P

Igår hade jag hand om en konferens i fryksås för 14 personer. Började klockan 7 och slutade 16.00.. Men allting gick så bra så och dom var nöjda med allt :)

Jag och mamma åkte upp och kikade lite på Stackmora trädgård idag, och jag hittade 2 helt underbara orkidéer! Luktade otroligt gott, jättstora och jättefina.. 179:- styck. Men det var det absolut värt! Så nu står dom hemma i mitt kök.. :) Lite dålig bild.. Vita och lila är dom iaf :)



Nu ska jag ta mig en lång varm dusch och hoppa ner i min säng som är nybäddad med rena sängkläder.. Heaven <3

Ha det bra. Puss!

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0