Onsdag..

Idag har jag varit och ätit lunch med Pia på källarcaféet :) Pratade om lite allt möjligt..
Självklart började det spöregna när jag traskade ner på Orsa, så när jag kom fram såg det ut som att jag precis hade klivit ur duschen.. haha :)
Sen gick jag bort till banken där jag växlade pengar och sa till om ett nytt kort.. Deras kort är helt värdelösa, går ju sönder hela jävla tiden!
När jag hade varit på banken så gick jag vidare till Hillevi och hälsade på :) Drack kaffe och pratade lite skit. Får se om det blir någon resa nu då ;)

Nu ska jag snart laga lite mat.. Marinerad kycklingfilé med klyftpotatis får det bli idag!

Fick lov att köpa Kellog's nyhet idag. Det ser så jädrans gott ut ;)



läsares ord.. ♥
Postat av: Hillevi

Lätt att det blir en resa :D

2009-04-16 @ 15:03:41
URL: http://unnecessaryname.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0