Äntligen!

Nu har jag packat klart! Tänker jag inte ångra mig nå mer.. Har så jäkla svårt att veta vad jag ska ta med mig. Vad jag ska ha för skor.. Hmm.. Men nu får det vara som det är! :) Imorgon natt åker vi mot arlanda. Åh, vad jag har längtat, äntligen händer det! :D Vi ska ha så kul honey! Blir skönt att komma ifrån Orsa ett tag vill jag lova :)


 


Nu ska jag bränna en skiva som vi kan ha i bilen på vägen ner, sen ska jag lägga över musik på MP3n som jag kan ligga och lyssna på när jag STEKER i solen ;) Nu blir ni allt lite avundsjuka va?! ;)

Hoppas att ni har det bra så länge här hemma mina vänner! Uppdaterar väl lite med bilder och så när vi kommer hem..

PUSS PUSS! ♥

läsares ord.. ♥
Postat av: Zandra

Ha de så bra nu vännen och njut ordentligt, de är du värd!!

2009-08-30 @ 14:56:41
Postat av: Svägerskan

Näh...inte ett jävla dugg avis ;-)Hörde att det skulle fortsätta regna här hemma...!!! Ha nu en underbar tripp, det e du värd:



Puss & kram

Svägerskan (Bror din hälsar)

2009-08-30 @ 22:11:09
Postat av: Svägerskan

Hallååååååååååååååååå!

Var e du?

Saknar dig ;-)



Puss puss

2009-09-24 @ 22:22:47

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0