Sommarmys..

Idag har det varit en riktigt härlig dag :) Solen har ju varit framme! Så varmt o skönt :)

Började dagen med att promenera med Leo. Var hundvakt igår eftersom att Nina skulle jobba. Sen träffade jag Bella <3 Så vi åkte ner på Frelins och fikade och pratade om lite allt möjligt.. Har inte träffat henne på ett halvår! Så det var trevligt :)
När Nina hade slutat så hämtade hon mig. Så nu har vi myst hela dagen, lekt med Sebbe och Leo, lagat mat och så.
Nu ska vi invänta kvällen så blir det grönsaker med dip och nya fast & furious filmen.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer.. Är ledig iaf, så det ska bli JÄKLIGT skönt vill jag lova :)

Ha en trevligt kväll. Puss




läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0