Söndag

Då var det söndag då! Imorgon börjar jag jobba igen.. Fast nu jobbar jag bara 3 dagar, ledig 3 dagar och sen åker jag och Nina mot arlanda.. Woho! :)

Igår hade jag och Nina filmkväll. Kollade på "P.S I Love You" som vi grät oss igenom. Så jäkla bra film! Den måste ni se om ni inte har sett den :)


Sen kollade vi på "The Strangers". Ganska sjuk film som tydligen var baserad på en verklig händelse.. Jäkligt spännande, men dåligt slut!



Idag händer det nog inte så mycket.. Ska börja packa lite tror jag :)

Ha en bra dag.. Puss!

läsares ord.. ♥
Postat av: Sandra Johansson

PS. I love you är galet bra!

Strangers är inte baserad på en verklig händelse, den är inspirerad av en verklig händelse. Jag läste en massa om den filmen när jag sett den, för att jag ville se om det verkligen hänt. Då kröp det fram att manusförfattaren inspirerats av hur inbrottstjuvar i hans gamla område knackade på hos folk, där ingen öppnade gjorde dom inbrott. Det tog han och vände på. Där nån öppnar, där dödar vi. Så det har alltså egentligen inte hänt. :)

2009-08-23 @ 20:10:57
URL: http://sandravardag.blogg.se/
Postat av: Sandra Johansson

PS. I love you är galet bra!

Strangers är inte baserad på en verklig händelse, den är inspirerad av en verklig händelse. Jag läste en massa om den filmen när jag sett den, för att jag ville se om det verkligen hänt. Då kröp det fram att manusförfattaren inspirerats av hur inbrottstjuvar i hans gamla område knackade på hos folk, där ingen öppnade gjorde dom inbrott. Det tog han och vände på. Där nån öppnar, där dödar vi. Så det har alltså egentligen inte hänt. :)

2009-08-23 @ 20:11:59
URL: http://sandravardag.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0