Tisdag..

Åååh vad dagarna går segt, enbart för att vi ska åka :)

Idag har jag jobbat, var hur lugnt som helst. Blir lite drygt när det är så lugnt, man blir såå seg och trött. När jag höll på att stänga så ringde Nina och undrade om jag ville följa med henne o Sebbe till Amore och äta lite pizza :) Så vi käkade lite, sen åkte vi vidare till hennes mamma och lät Leo o Sebastian leka lite på gården..

Nu har jag precis betalat lite räkningar.. Uff, inte kul! Men det måste göras :)

Om jag har råd när jag kommer hem från egypten så ska jag sätta i löshår tänkte jag! Jäkligt billigt för ett startpaket måste jag säga, 1399 kr.. Så jag hoppas att jag blir långhårig snart igen, är så trött på mitt korta jäkla hår nu!


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0