Hallo babes..

Sorry om jag är urkass på att uppdatera här.. (som vanligt).

Jag gör fortfarande inte så mycket! Jobbar, jobbar och är ledig någon dag. När jag väl är ledig så är jag bara lat.. Haha :D

Idag har jag jobbat. Har varit ganska mycket folk, men det har gått bra ändå.
Ursäkta om jag säger detta, men vissa turister måste ju vara dumma i huvudet. Huuur många som helst som åker med sommardäck.. Haha! Jag fick mig ett gott skratt åt alla som inte kom upp för backen iaf :)

Nu är jag hemma hos mamma o pappa. Har duschat och ska ta med mig lite grejer bort till lägenheten..

Längtar till nästa vecka! Blir förmodligen en ny soffa.. om jag hittar någon jag tycker om.

Nej, nu ska jag blåsa håret och sen ska jag traska bort till min lya :D
Ha det bra..

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0