Heey..

Sorry om jag är tråkig som inte skriver allt för ofta.. Har inte så speciellt mycket att skriva om känner jag :)

Idag har jag och Zandra jobbat. Var skapligt lugnt idag men ändå lite folk hela tiden..
Mest turister :) Skönt att det är lite lugnare på vardagar iaf!
Är ledig i helgen och det ser jag fram emot..

Sen har jag inte gjort så mycket mer..  Pappa hjälpte mig med att försöka skruva upp lite saker på dom förbannade betongväggarna, men det gick ju inte så bra.. Får försöka komma på en annan lösning då! :P

Nu ska jag försöka klura lite på en ny bloggdesign.. Så får vi se hur det slutar. Ger väl upp efter fem minuter.. höhö.





 

läsares ord.. ♥
Postat av: Sandra/vainly

Orsabostäders betongväggar är inte att leka med. Det enda som går att använda för att göra hål, är en ordentlig slagborr. :/

2009-02-11 @ 09:26:18
URL: http://sounpretty.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0