Jaha!

Ikväll fick jag se några bilder som gjorde mig så jävla förbannad. Det gjorde mig så jävla arg, så det kändes fan som att pulsådern i halsen skulle sprängas.
Hade personerna som jag just nu HATAR varit i min närhet hade jag allvarligt talat slagit skiten ut dom båda två.
Jag tänker inte hänga ut personerna här i bloggen, men ni vet nog vilka ni är när ni läser detta.

Många av mina vänner säger alltid "bry dig inte, skriv absolut inte om dom för det tycker personerna är kul.."
Ja, men vad bra! Jag hoppas att ni tycker att det är jävligt kul att slita ut en människas hjärta och stampa på det, för det är fan så det känns just nu. Jag är så jävla less på det här.. Så jävla less på ORSA.

Jag brukar aldrig skriva ner mina känslor här i bloggen, för det blir bara massa jävla snack. Nu skiter jag i det, ni får snacka hur jävla mycket ni vill.
Jag trodde faktiskt att ni var mina vänner.. jag förstår om man inte vill "ställa sig på någons sida", men vissa saker talar man faktiskt om för sina vänner.. TRODDE JAG!

Mer än så tänker jag inte skriva. Jävla idioter..

Jag skulle kunna förstöra lika många förhållanden och snacka lika mycket skit som ni gör, men jag sjunker inte så jävla lågt. För jag är fan en ÄKTA vän. Jag gör inte det mot människor jag faktiskt bryr mig om..

Säg vad fan ni vill om det här inlägget. Jag bryr mig inte.. Jag har iaf skrivit av mig nu. OCH SKÖNT VARE!

Jag vet att ni vill se mig falla.
I'm out.



läsares ord.. ♥
Postat av: Therese

Bevisa att du inte kommer falla då!

2009-02-17 @ 12:28:03
Postat av: Zandra

Du kommer aldrig att falla, du är starkare än så!!

2009-02-18 @ 19:55:42

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0