Jahaja..

Då ska jag väl göra ett försök att göra en dålig uppdatering här då..

Har jobbat arslet av mig.. Så jävla mycket folk. Jag var så trött igår så jag höll på att somna femtioelva gånger i duschen och skrev "högger".. (höger). Då är Hannah trött vill jag lova! :)
Men nu är jag ledig i tre dagar, och det ska bli riktigt skönt! Eftersom att jag fick jävligt bra löning så ska jag försöka ta mig till Borlänge och shoppa lite tänkte jag :)

Nu håller jag på att tvätta för fullt.. Bränner en skiva och skriver lite här medans jag väntar :)

Jag vet inte om jag har så mycket mer att berätta.. Får se när jag orkar skriva här igen :D

Ha det bra så länge! Pusspuss



Pluta is maah thing ;)

läsares ord.. ♥
Postat av: bela

haha, förkännar. ja, jag garvade rätt mket där :D

det var säkert en turk också..

2009-03-02 @ 21:59:48
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0