Slutkörd..

Jag jobbar verkligen arslet av mig känner jag nu.
Det gör ont överallt och jag får inte ordentligt med sömn. Men det är bara att tänka: "PENGAR!" så blir det genast lite bättre.

Jag har tyvärr inte så mycket att skriva här känner jag.. Jag har bara jobbat och knappt träffat några vänner eller gjort något speciellt.
 
Jobbade sista lunchen idag på Källarcaféet.. Kändes lite trist! Men nu blir det ju en större cafémeny, så jag kommer iaf att fika där ofta :)
Imorgon drar säsongen igång uppe i fryksås också.

Ikväll blir det lugnt! Bara slappa i soffan.. Kanske kolla på Let's dance. Det är ju för kul..

Aja, skriver väl lite mer här när jag har lust och ork! Hadet.


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0