Äntligen..

Nu får jag vara ledig tre dagar, och det ska bli så sköööönt!
Ska ju iof flytta grejer och göra iordning lägenheten men det kommer ju bara att bli jääättekul!! :)
Har massor av saker som ligger och väntar ;)

Imorgon hämtar jag nyckeln :) Sen blir det en hel shoppingdag som sagt var. Ska handla lite nya möbler och sånt som behövs..
Det känns så skönt.. Äntligen! :D

Nu ska jag gå och ta en varm dusch.. Är så frusen idag :/

Jag skriver kanske lite mer imorgon, bjuder kanske på någon bild också. Det visar sig :) Kram!

(Snart min nya säng. Fin va? )


läsares ord.. ♥
Postat av: bela

ah men det är ju den jag har :D

2009-01-31 @ 14:28:12
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0