Guud..

Jag är urdålig på att uppdatera här, men det känns som att jag jobbar arslet av mig just nu..
Har jobbat 12 timmar idag, är ganska slut.. Först på källarcaféet och sen direkt därifrån till Fryksås på vinprovning..
Fick smaka lite viner så jag blev nöjd iaf.. Haha :D Nejdå..
Blev helt förälskad i ett vitt vin.. Coombend, Sauvignon Blanc. Underbart gott! :)

Mamma, pappa och Emil har åkt på influensan eller något, så alla tre har feber.. Jag har inte blivit sjuk än! *peppar, peppar*

Imorgon ska jag och Louise ta brunchen på caféet.. Blir ledig på söndag iaf då..

1a februari flyttar jag in i lägenheten också.. Gött ;)

Aja, jag kanske skriver lite mer här.. när jag har tid och ork :)
Ha det bra så länge.. Kram!

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0