Ojoj..

Idag har jag varit hos frissan.. Och vet ni vad jag har gjort mina vänner? Klippt av mig håret.. Haha :P
Så nu har jag bara axellångt hår.. Lite längre kanske. Men fan vad nöjd jag blev! Blev jättefin färg dessutom..
Ska bjuda på en bild när jag känner mig redo för det :P Haha.  Väääääldigt ovant med kort hår iaf..
Men det växer väl ut som ogräs igen..



När jag hade varit hos frissan så drog jag med mig Hillevi till Bykrogen och käkade lunch. Trevligt att träffa dig vännen! Var ju ett tag sen..

Sen hämtade Zandra mig för att åka upp mot toppen.. (fryksås). Har varit slädturer från Grönklitt, så vi har gjort lite våfflor idag :D

Imorgon blir det jobb på Källarcaféet från 08.30 till 18.00.. Sen blir det nog en lugn kväll skulle jag kunna tro.

Nåja, jag skriver väl lite mer imorgon kanske. Ha en bra kväll!

läsares ord.. ♥
Postat av: Hillevi

Det var trevligt att träffa dig med :D

2009-01-15 @ 18:40:29

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0