Pain..

Så jävla ont i ryggen idag :/ Dryyyygt.
Har jobbat idag.. Och det har varit en riktigt jobbig dag.. Blev lite för rörigt under lunchen tror jag :)
Jag har iaf fått mitt dagliga gapskratt åt Britta.. Haha! Skrattade tills jag grät :) Hon är för härlig..
Nu har vi börjat med chai latte också.. Har druckit alldeles för mycket idag! Imorgon blir det bara vanligt kaffe :D

Imorgon jobbar jag. Vi har brunch, kom dit och ät vettja!
Sen blir det party med petra :D

Har bokat tid hos frissan idag också.. Behövs verkligen nu :)

Näe, vi får se om jag tar med mig kameran imorgon. Isf kommer det väl upp lite bilder på bilddagboken..
Ha en bra helg!



läsares ord.. ♥
Postat av: Bela

Fast du är så snygg i håret!

2009-01-09 @ 23:00:42
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/
Postat av: Sandra

Britta är underbar! :)

2009-01-13 @ 20:10:07
URL: http://sounpretty.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0