Hello!

Nu var det ett tag sen jag skrev här.. :) Jobbar för fullt, har inte direkt så mycket att skriva om :P

Var iaf ledig i måndags, så då blev det en tur till IKEA! Köpte två nya hyllor till badrummet, en ny stor matta, vardagsrumsbord, gardiner, lampor och lite annat smått o gott. Roligt! :D Fast nu är man ju ganska fattig.. Haha :)
Sen åkte vi förbi plantagen och köpte lite blommor också.
Men nu blir det att spara alla pengar tills jag och Nina drar till Egypteeeen! :D Längtar..

Nästa vecka kommer syster hem! :) Det ska bli riktigt trevligt.. Är ledig tis-tors då, så då hinner vi gå ut och yra lite också. Perfekt :)

Nej, nu ska jag fördriva lite tid tills klockan blir två, sen blir det jobb. Efter jobbet ska jag tvätta och städa lite hade jag tänkt..




läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0