Jobb, jobb..

Är inne på 5e dagen, nu återstår bara 2 dagar till. Sen är jag ledig i 3 dagar :) Hehe..

Igår var en lugn kväll. Jag, Nina och Sebbe åkte ner på Orsayran klockan 6.. Sen gick vi bort till Orsakullan en sväng, och sen hem igen typ :) Blev inte mycket yra för oss. Sen åkte vi hem till Nina och drack lite vin o pratade om allt mellan himmel och jord.. En trevlig kväll! <3

Har precis hämtat ut mitt paket från H&M. 2 klänningar, ett linne, en långskjorta och ett par strumpbyxor. Och allt passade :) Så då blev jag en glad skit! :D

Nu väntar jag på att klockan ska bli 2, då ska jag åka ner och joppa. Sen blir det nog en långpromenad med honey ikväll :)

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0