Söndag..

Jag tycker att det känns som att det är måndag idag! Drygt..

Helgen var riktigt trevlig! I fredags satt vi hemma hos Nina och Linus. Spelade Lips och förfestade. Sen drog vi vidare mot strandserveringen.. Dansade hela kvällen :) Fick nog i mig lite för mycket alkohol också :P Så jag mådde ju sådär dagen efter :)

                


                       

Idag har jag jobbat.. 9-18. Har varit så jäkla lugnt idag alltså.. Helt sjukt. Fick iaf schemat för augusti och det ser riktigt bra ut! Mycket mycket jobb, men det blir mycket mycket PENGAR! :D
Och snart åker vi till egypten.. Allt känns så jäkla bra nu alltså, mitt humör är på topp! Det kan ingen ändra vill jag lova :D
Imorgon får jag nog mitt paket från H&M och då blir allt ännu mer toppen!! :P


Puss puss! :)


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0