"Visa pattarna!"

När jag var på väg hem stod det tre stycken småpojkar och skrek "Visa pattarna, visa pattarna!.." När dom såg att jag kom och gick så började dom fnissa och frågade om jag ville vara med och spela rugby? Haha, jag höll på att skratta ihjäl mig och svarade nej. Rugby? Vafan..

Idag har jag iaf jobbat lite.. Jobbade förmiddag så det var skönt! Var ganska mycket folk idag faktiskt. Imorgon ska jag jobba heldag. Så det blir nog 12 timmar iaf.. Har ändå ingen lust att gå ut på yran. Väntar till helgen istället ;)

Har nyss haft lite "hemmaspa".. :) Noppat ögonbryn, färgat ögonfransar, scrubbat, inpackning med toning osv. Riktigt härligt.. Varför gör man inte det oftare? Nåja..

Hoppas att ni har haft en bra dag iaf :) Puss
 
 

 

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0