Jahaja..

Har precis kommit hem från en lång promenad. Såå skönt vare!

Har inte gjort så mycket annat idag.. Jobbat och städat lite hemma. Skrämt iväg en kattjävel..
Är så trött på alla äckliga pissande katter. Usch!
Har absolut ingenting att skriva här så jag vet inte ens varför jag började!

Hoppas att ni har haft en bra midsommar iaf :)


Jag och Honey! <3 Vi ska ha så kul i Egypten Nina.. Det är vi värda båda tvåå!!

läsares ord.. ♥
Postat av: Nina

Ja gud vad roligt de ska bli. Blir helt varm i kroppen bara jag tänker på de. Nu kämpar vi på i sommar och tjänar massa pengar som vi sen ska slösa på drinkar och godmat i egypten :D

2009-06-23 @ 22:20:32
URL: http://shinysister.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0