Money, money, money..

Idag har jag gjort av med pengar vill jag lova!
Har handlat nya saker till badrummet, bord + två stolar till altanen, gardiner sen har jag hämtat paket från halens och jotex som kom idag! :) Så nu ska jag storstäda och försöka göra lite fint ;) Sen beställde jag saker från Partylite för typ 1000 spänn :P Hehe..

Igår var jag hemma hos Zandra! Jag, Marie och Zandra grillade och drack vin.. Hade jättetrevligt! :)
Jag fick en champagneflaska som sen 20-års present.. Tack för den ;)

Nej, nu ska jag börja fixa för fullt här.. Ha en bra dag!

läsares ord.. ♥
Postat av: Sandra Johansson

Man får inte mycket för 1000 spänn på partylite inte. :P

2009-06-11 @ 17:37:56
URL: http://sandravardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

och en perkulator oxå ;)

2009-06-11 @ 21:57:07
Postat av: hannah

det glömde jag ju att skriva! ;) tack för den också!

2009-06-12 @ 10:10:08
URL: http://snittan.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0