Ojoj..

Nu får jag skäll för att jag inte uppdaterar här, så jag gör väl det nu då! :)

Helgen har spenderats hemma hos Nina! Vi har promenerat o badat hundarna, lekt med sebastian, lagat god mat och druckit gott vin ;) Skönt att vi har fått kontakt igen vännen! <3
Har jobbar hela helgen också, och det har varit så lugnt!

Nu har jag precis kommit hem. Har lånat en säng av Nina som står i sovrummet nu.. Skönt!
Nu ska jag klämma i mig lite mat, sen ska vi åka in mot Mora där vi ska träna o sola! Måste ju bränna på färgen lite nu va ;)

Så, nu har jag uppdaterat! Händer inte så förfärligt mycket i mitt liv just nu.. En stor förändring har hänt, men det vet ni nog alla om här i lilla skvallerorsa ;)

Pussokram


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0