Godmorgon!

Idag vaknade jag klockan 07.00.. Fast det var ju tur, man vill ju inte sova bort den här soliga dagen! :)
Har vikt lite tvätt och städat nu på morgonkvisten..

Igår när jag skulle tvätta så var jag så jävla klumpig så jag ställde sköljmedelsflaskan på tvättmaskinen, sen hörde jag en smäll och då var det sköljmedel över hela golvet. Kul! :/
Sen imorse skulle jag göra lite o'boy så gick hela jävla påsen sönder.. Det är väl ändå imorgon det är Fredag den 13e?
Vill inte ens tänka på vad som kommer att hända imorgon.. Jag lär väl bränna mig på våffeljärnet.. (som vanligt) :P

Klockan 13.00 ska jag iaf upp till Fryksås och jobba.. Det är våffeltur från gröntklitt med häst o släde. Sen jobbar jag hela helgen också tror jag..

Nej, nu ska jag försöka dra mig ifrån datorn. Kanske uppdaterar lite senare, får se om jag har några smaskiga nyheter då :P

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0