Måndag..

Happ, så skriver man här igen då :)

Helgen har varit jättetrevlig. Fixade så att jag fick vara ledig på söndagen så jag kunde festa lite..
Bjöd hem Hillevi och Petra till mig, åt god mat och drack lite :) Sen kom Emil och David och ville vara med på våran tjejkväll.. Haha. Men det var så trevligt ändå så..
Sen drog vi ner på bykrogen, orkade inte åka in till Mora.. Wasa suger lika hårt.
Jag hade iaf jättekul!







Sitter hemma hos mamma och pappa och snyltar på deras internet nu.. Haha :) Har ingen dator hemma hos mig..

Idag händer det nog inte så mycket. Ska bort och dammsuga och torka lite golv.
Imorgon ska jag till frissan och kanske ta en fika med Hillevi.. får se om jag hinner!

Ha det bra! Kram

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0