Otur!

Ja, idag har jag haft otur minsann..

Först har jag varit själv i köket på jobbet hela dagen.. Jag säger som Mait, Lottas mamma: "Våfflor o våfflor, kyss mig i röven!".. Haha :D
Sen när jag hade duschat idag så blåste jag håret och stängde av den. När jag skulle sätta på den så funkade den inte.. (överhettningsskydd). Så jag gick ut och rökte.. sen när jag kommer in så är den igång. Då är det ju så typiskt, att jag har ett 3-veksljus från partylite som stod precis bredvid.. Så det hade smält och runnit över hela min byrå i hallen. Fyfan vad arg jag blev!

Nu har jag världens huvudvärk.. Har varit lite för mycket känslor idag.

Imorgon blir det iaf fest med Hillevi! Och vi ska ha så jääävla kul ;)


läsares ord.. ♥
Postat av: Hillevi

YEAH! Party with moi :D

2009-03-14 @ 09:17:37
URL: http://unnecessaryname.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0