Tisdag..

Vilket fint väder det blev idag! :) Synd att det blåser så kallt bara..

Igår jobbade jag som sagt var.. Hjälpte lotta med 3-rätters till 12 personer. Gick så bra så.. Kom väl hem vid 21.30 ungefär.
Idag är jag ledig! Så jävla skönt.. Fast jag måste tvätta idag :S Drygt.. hehe :P

Har nyss käkat lite lunch och flyttat runt lite möbler i lägenheten.. Ska köpa en ny bokhylla och ett nytt soffbord. Det blir niiice..

Imorgon ska jag jobba med Zandra på middagsturen från Grönklitt. Sen åker jag hem och packar efteråt, och på torsdagen åker jag till Sthlm. Ska bli så jävla skönt att komma ifrån alla falska människor här.. även fast det bara är 3 dagar :P

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0