Finväder!

Helt underbart väder idag :)

Helgen har varit riktigt skoj! Åkte hem till Nina som jag inte har träffat på huuuur länge som helst! Satt hemma hos henne och förfestade, pratade massor om allt mellan himmel och jord.. :)
Sen åkte vi vidare till Jimmys födelsedagsfest på skeer. Där uppe drack vi massor och dansade heeeela kvällen. Jag blev alldeles för full där alltså :) Men jag hade iaf skitkul! :D
Tack för den kvällen Nina <3




Idag följde jag med Nina och Sebbe till campingen och  lekte lite.. Har ju varit helt underbart väder ute idag alltså. Jag vill verkligen ha sommar nu!
Sen åkte vi till statoil och köpte glass, sen vidare hem till mamma och pappa där vi satt ute i solen och njöt :D



Nu väntar jag på att Petra ska ringa så ska vi ut och gå lite..

Imorgon ska jag jobba, sen ska jag och nina åka iväg och träna, sen sola lite. Skönt!
Sen har jag lite andra ärenden som jag måste fixa också! Blä.

Ha en bra kväll!

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0