Godmorgon!

Hoppas att ni har sovit gott :)

Nu sitter jag häroch har precis druckit lite brämhults lemonad (helt underbart god!) och klämt i mig en macka.
Ska vänta på att klockan blir halv elva så att jag kan traska ner till jobbet..



Fyfan vad det blåser ute idag! Är beredd på att slänga mig ner på golvet när som helst, ser ut som att körsbärsträdet här utanför ska gå av! :P

Igår var jag som sagt till kupolen med Nina. Tog lite tid att ta sig dit pga alla jäkla vägarbeten, men till slut kom vi fram ;)
Hittade 2 par nya skor, 2 nya tröjor och ett par shorts. Ååh.. gjorde av med för mycket pengar!
Men som tur är får jag ju 13.000 innan midsommar. Nice ;)

Nej, nu ska jag gå och bädda sängen o fixa lite. Ha en bra dag! <3

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0