Ny vecka..

Happ, då är den en ny vecka och man är ett år äldre dessutom :)

Helgen har varit jättetrevlig! Systern har varit hemma och det har blivit mycket festande och många skratt! :)
På lördagen så grillade vi och drack hemma hos mamma o pappa. Hade jättetrevligt, spelade kubb och ölspelet :)
Senare på kvällen drog alla ner till bykrogen.. Var nästan inge folk alls där, men vi dansade typ hela kvällen och försökte göra det bästa av situationen ;)  Sen drog vi vidare hem till mig på efterfest!
Tack för presenterna jag fick! <3

Blev tyvärr inte så många bilder, men jag bjuder väl på nån iaf :)

             

           


Idag har jag inget planerat.. Ska väl försöka städa lite när jag orkar.

Imorgon åker jag iaf till kupolen med Nina :)




läsares ord.. ♥
Postat av: Nina

Oh herregud! vad gör jag då? :D

2009-05-26 @ 19:45:28
URL: http://shinysister.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0