Jahapp..

Bjuder på det här då ;)

49 frågor för dig som har tråkigt

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? - Hur mycket som helst.. Abonnemang :)
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? - Nope!
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - Louise och Kicki på jobbet..
4. Hur lång är du? - 1.77
5. Vilken är den senaste filmen du sett? - Hmm.. Vet inte? :)
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen - "Hej Hannah! Du kan väl ringa mig om du är vaken och har tid? :)"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Sms
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - Dom är inte gifta, men sambos :)
9. När såg du senast din mamma? - För 5 sekunder sen :P
10. Icke godkänt i något ämne? - Japp! Men vet inte vilka..
11. Mvg i något? - Japp!
12. När vaknade du idag? - 09.30..
13. Vilken är din favoritplats? - I sängen.. om man har någon att mysa med :)
14. Vilken plats föredrar du minst? - Ingen aning..
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? - Någonstans där jag har jobb! Haha :)
16. Hur stor är din säng? - 120
17. Vad sover du i? - Olika! Haha :)
18. Hur många kuddar har du i sängen? - 4 st..
19. Var har du bott/bor? - Har bara bott i Orsa :)
20. Tycker du om kinamat? - Gott!
21. Tycker du om kaffe? - Mmmm.. ♥
22. Vad dricker du helst till frukost? - Kaffe eller mjölk.
23. Kan du spela poker? - Ja, det kan jag. Men det är förjävla tråkigt.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - Japp! Dick :)
25. Vill du ha barn? - Absolut!
26. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska, liite spanska :)
27. Har du någonsin åkt ambulans? - Jao.
28. Föredrar du havet eller en bassäng? - Havet!
29. Vad spenderar du helst pengar på? - Kläder, parfym och saker till hemmet :)
30. Äger du dyrbara smycken - Några kanske..
31. Kan du rulla med tungan? - Nej!
32. Vem är den roligaste människan du känner? - Vet inte?
33. Vad har du för ringsignal? - Någon konstig.. Fan vet jag! :P
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Mamma har säkert något kvar.. Har iaf ett par skor vad jag vet :) Haha.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? - En servett..
36. Kan du byta olja på bilen? - Jag tror fan att jag skulle klara det! Inte säker :P
37. Vilken var den senaste boken du läste? - Håller på att läsa "Män som hatar kvinnor" just nu.
38. Dansar du i bilen? - Bara när jag åker med Nina och Sebbe ;)
39. När var du i kyrkan senast? - På tommys begravning.
40. Hur många hål har du i öronen? - 3 i ena och ett i det andra :)
41. Har du någon piercing? - Tungan, näsan och ögonbrynet.
42. Har du någon tatuering? - Fjäril på armen, tribal i svanken och blommor på vristen :)
44. Röka eller snusa? - Både och!
45. Har du pojkvän/flickvän? - Nej!
46. Vad är ditt mobil nummer? - Det skriver jag inte här..
47. Vad ska du göra ikväll? - Jag ska städa lite, sen ska jag bara slappa i soffan med en stoor kopp kaffe!
48. Har du några syskon? - Japp, storasyster Marit & storebror Mattias.
49. Vad gör du nu? - Svarar på det här! :)


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0