Lovegame

Usch vad seg jag är.. Ska snart ta mig en låång varm dusch och se om man blir lite piggare :)
Imorgon är det sista jobbdagen för den här veckan, sen jääklar blir det fest på lördag! Niice ;)

Jag måste få erkänna att jag äntligen har lyckat gå vidare! Och det känns så jävla skönt ska ni veta! Lite konstigt efter sex år, men jäävligt skönt. Så mycket han har gjort mig.. förstår liksom inte riktigt varför jag har varit kvar i det där jävla förhållandet nu när jag ser på det hela. Bara att han hade mig och en annan tjej samtidigt? Rätt sjukt va..
Men skönt att jag slipper dras med skiten nu iaf.. :P Världens bästa lögnare.
Nu vet ni det också, förstår att ni är nyfikna så då kan ni väl få reda på lite fakta också. Det kan bara bli bättre! :D

Nej, nu är det dags för mig att leva singel-livet ;)





Alis Volat Propriis ♥


läsares ord.. ♥
Postat av: Bela

YOU GOOO GIRL!

2009-11-07 @ 10:50:31
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0