Måndag..

Fy vilken hemsk natt det har varit.. Har kanske sovit en timme! Och den timmen drömde jag bara mardrömmar och vaknade hela tiden. Kände mig som ett lik när jag skulle åka till jobbet imorse.. :( Fy! Hoppas att jag får sova lite
mer inatt iaf.





Sitter hos mamma och pappa nu. Jag och Petra har varit ute på en långpromenad :) Så skönt så! Blir att promenera varje dag nu.. man mår verkligen bättre av det.

Jag kollade på Americas next top model igår. Jag har alltid älskat det programmet men nu känner jag bara att Tyra Banks har blivit så oseriös? Bara sitter och fjantar sig och gör narr av allt osv. Någon som håller med?



Nej, nu ska jag traska bort till lägenheten. Ska ta en varm dusch, måla naglarna och läsa lite ur "Män som hatar kvinnor". Puss på er!


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0