Snart..

Ja, snart är det halloween. Och klart somfan att man ska klä ut sig! Annars är det ju ingen mening med att fira det? Jag vet precis vad jag ska klä ut mig till ;) Syrran och hennes kille kommer hem imorgon, sen är det halloween/födelsedags/förfest hemma hos Nina på lördag.. Kommer nog att bli riktigt kul! :D'

Har precis kommit hem från jobbet.. sprang in på hårteamet innan jag åkte hem, fick lov att köpa lite silvershampoo och dust it :)

Nu ska jag äta, slänga in lite tvätt i maskinen och sen ska jag ta en promenad med Petra..







läsares ord.. ♥
Postat av: Sandra Johansson

Klart man ska klä ut sig! Alla som inte gör det är töntar! ;) Men då vet jag att jag iaf inte kommer vara den enda. :P

2009-10-28 @ 20:59:25
URL: http://sandravardag.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0