Torsdag

Sitter här och väntar på att klockan ska bli halv 11 så att jag kan traska ner mot jobbet :)
Sen när jag har jobbat klart så är det bara att åka hem och fixa sig, sen ska jag, Louise, Fredrik och Magnus åka in till Mora och äta god mat som är lagad av svenska kocklandslaget :) Dalbergs bjuder sina kunder på mat och underhållning. Ska bli riktigt kul, vi dansade ju hela natten förra gången iaf! Men vi ska ju upp och jobba på fredag så vi får vara lite försiktiga.. Haha ;)

Igår la jag mig i sängen och kollade på "Curious case of Benjamin Button".. Åh vilken bra film! ♥ Helt underbar.
Och Kate är förjävla snygg i filmen!



läsares ord.. ♥
Postat av: bela

hon är så gryyyyymt jävla skitsnygg verkligen. lätt snyggast över 40!

2009-10-09 @ 10:26:38
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0