Vår <3

Nu är äntligen våren här! Och det är så underbaaart! :) Fåglarna är galna, solen skiner och snön försvinner.

Idag var man tillbaka på jobbet efter att ha haft påskledigt. Jag skulle nog inte klara av att vara arbetslös. Vad i hela helvete skulle man ha för sig då liksom? Det var iaf lugnt som i graven på jobbet idag. Många kanske har tagit ledigt den här veckan..

Nu ska jag käka lite mat, sen ska jag ta en promenad med Petra! Sen ska jag väl hem och vika den där förbannade tvätten som tvättades igår..

Hoppas att ni har haft en bra dag! :)

läsares ord.. ♥
Postat av: Sofia

Hej gumman!

Kul att du tittade in till mig, vi saknar dig med. Alldeles för längesen vi sågs :-( Om du ska till Mora nån dag, hör av dig så kan vi ta en fika eller så tar du med söta mor och kommer hit ;-)



Puss puss

2010-04-12 @ 23:04:08
URL: http://lovetiger.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0