Blir så j*vla less..

Ja, det kan man verkligen säga. Kan inte vissa människor bara ge upp? Jag lever mitt liv, och du lever ditt liv. Jag skiter i ditt och önskar att du kunde skita i mitt. Ååh.. Blir så arg och frustrerad. Låt mig bara vara, och snacka inte massa skit som du egentligen inte vet ett jota om. Gah!

Jaja, nog om människor som är totalt iq-befriade psykiskt störda.


Idag har jag solat med Petra, sen hjälpte hon mig att färga håret.. (som jag skrev igår) Tack för hjälpen!
Var meningen att jag och mamma skulle julbaka lite idag, men hon är inte hemma än så det får nog bli imorgon istället :) Ska försöka dyka ner i skolböckerna en stund innan jag ska sova..





läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0