Brrr..

Fyfaaaan rent ut sagt vad kallt det var idag! :( Gick ner till skolan imorse, när jag kom fram hade jag ingen känsel i låren. Usch, kan ni förstå att jag hatar vintern.. Vintern är väl säkert jättekul om man åker skoter eller skidor, men jag gör inget av det. Så för min del kan det vara sommar nu! Förstår inte vad jag skulle med ett skoterkort till.. :P Men jag fick det gratis iaf, så tack för det!

(slänger in två bilder från julbaket.. lussebullar och djävulskakor)




Igår var det iaf mycket skönare. Då tog jag och Malin en lång skogspromenad med Tyson och Alma. Dom hade så kul och lekte för fullt i snön :)


Tyson tror att han är liten och lägger sig där bak.. Haha







Lite senare på kvällen så åkte vi och hämtade världens sötaste Malte! :) Brukar inte tycka att chihuahor är söta men Malte är nog världens sötaste hund! Malin skulle vara hundvakt åt honom.. Mycket hundar igår :) haha..


Malte i sin Harley Davidson jacka.. Haha :D


Nu ska jag äta lite, sen ska följa med Malin på hockey!
Missa inte Desperate Houswifes ikväll! :) Puss

läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0