Loud

Jag är typ besatt av Rihannas nya album "Loud".. Riktigt bra! Tummen upp ;)

Idag åkte jag och mami in till Mora och köpte lite mer julklappar. Nu har då jag handlat det jag ska till familjen. Men jag har inte sett någon till mig än? Hmmm.. :P Ja, det kanske stämde det som tomten sa på facebook.. att jag skulle få bajs i paketen! Tack :P Nerå, det blir nog fina paket till mig också!

Idag har jag pluggat. Ovanligt va? Det är ju typ det enda jag skriver känns det som.. haha.
Sen har jag slagit in lite julklappar också.

Imorgon ska jag och Petra sola, sen ska jag färga mitt hår! Så nu vet ni det :)




läsares ord.. ♥
Postat av: Nina

Du ditt snyggo!

2010-12-02 @ 21:35:26
URL: http://shinysister.blogg.se/
Postat av: bela

den är riktigt bra.

s&m, fading och what´s my name är de bästa låtarna. de anmdra är sådär..

2010-12-04 @ 12:44:21

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0