Roligt?

Mmm, heeemskt! Det borde vara förbjudet att ha så roligt som jag har på dagarna.. :P Måste skaffa mig ett gymkort snart och köra igång med det!

Idag åkte jag och mamma till orsakullan och köpte en present, sen vidare upp till mostern som fyller år :) Där blev vi bjudna på smörgåstårna och te. Muums :) Så satt vi där i säkert 2-3 timmar och pratade.
Sen åkte vi hem igen.. Har precis blivit klar med typ 4 inlämningsuppgifter. Sköönt!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra resten av kvällen.. Eller jo, jag ska rulla ihop tryffelsmeten vi gjorde igår till bollar ;)



läsares ord.. ♥
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-13 @ 20:01:23
URL: http://www.grinders.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0