MTV?

Sitter framför tvn och kollar på MTV. Ska inte det stå för "music television"..? Och vilka jävla program det är då! Först det här "Jersey Shore".. Massa iq-befriade människor som super, knullar och slåss i ytlighetens land. "Peak Season". Samma där.. super och slåss.. Och "Blue Mountain Stait", det är nog det sämsta jag någonsin har sett. Handlar BARA om sex och är så otroligt barnsligt så jag nästan spyr. Aja, det är väl meningen att vi människor ska sitta och gå på all skit och störda ideal tills vi blir så dumma som möjligt, tills vi utrotar oss själva. Oojoj, vad bitter jag blev nu.. Haha :P MEN VAFAN.

Aja. Idag har jag inte gjort mycket. Var jävligt mycket folk som kom och käkade luch på jobbet idag iaf. Men det är kul när man har mycket att göra! :)
Sen har jag varit upp till mostern och busat med sötaste Jeppe! Haha, hundvalpar är för roliga alltså.. Jag skrattade tills jag fick huvudvärk :D Busfrö! Sen fick jag lov att sno med mig lite ljus från partylite hem ;) Så nu luktar det gott här hemma igen! Inte för att det inte brukar göra det annars men.. :P




Nu ska jag nog försöka dra mig till sängen tror jag. 3 DAGAR KVAR! :)



läsares ord.. ♥
Postat av: bela

alltså, jag höll seriöst på att trilla av stolen när jag såg reklamen för blue mountain- serien. vadå MTV? music- chanel in my ass!

nej, där var det bättre förr! är trött på hor- tv nu fan.

2010-05-05 @ 11:58:04
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0