Dirty Situation



Nya partylåten! ;)


Ikväll var det minsann inge desperate housewifes, men det gör inget för jag har nyss haft bästa Nina på besök! :) Alltid lika trevligt.. ♥
Idag har det inte hänt speciellt mycket. Varit i skolan, sen åkte jag hem och fick ett städryck. Har pluggat lite matte.. Ja, det är väl min dag det!

Imorgon ska jag nog försöka åka in till Mora en sväng. Julklapp till mamma och syster är avklarade, men varför ska det vara så förbannat svårt att köpa till killar/män? Hatar det! Så det blir mitt mission imorgon.. hitta julklapp till papi! Skönt att man inte har en pojkvän som man måste klura ut något bra till också! ;)

läsares ord.. ♥
Postat av: Svägerskan

Hej Sötis ;-)



Längesen vi sågs... Skulle försöka lyssna på din partylåt men funkade inte...:-/ Är ju aldig ute å partar nu för tiden så jag vet liksom inte riktigt vad man lyssnar på, här spelas Bantit på radion hela dagarna ;-)



Du e så himla duktig som pluggar, å grattis till fina VG betyget på uppsatsen.



Puss puss

2010-12-06 @ 18:30:38
URL: http://lovetiger.blogg.se/

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0