Jaha!

Ja, ni ser ju hur det går med mina uppdateringar! Men nu är jag här igen iaf ;)

Det händer ju fortfarande inte så mycket i mitt liv tyvärr.. Pluggar och pluggar. Har iaf klarat första provet i både matte b och naturkunskap b! WOHO! :D Jäkligt skönt måste jag säga. Matten blir jag så förbannad och frustrerad över så jag sitter och grinar vid köksbordet. Haha ;) Mitt tålamod är inte det bästa, jag ger upp alldeles för lätt. Något jag måste jobba på!

Nu fungerar min kamera igen, så nu ska jag iaf försöka att skriva lite mer inlägg och bjuda på lite nya bilder! Jag lovar inget :D


Usch.. Jag är verkligen ingen vintermänniska. Det borde vara snö på julafton och nyår och högst -15.. Sen kan det vara sommar resten av årets dagar! ;)


läsares ord.. ♥

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0