En liten lista på kvällskvisten..

1. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej, jag stänger inte av den. Men jag sätter oftast på den på ljudlös.. Man vet ju aldrig om det är något trevlig prick som vill något skoj ;)

2. Vem såg dig senast naken?
Ja, det kan ni fundera över! :)

3. Hur såg du ut på högstadiet?
Hahaha, åh herregud. Vi kan väl börja med piercingar lite här och där. Svart hår, brunt hår, blont hår med rosa toppar, blont hår med svarta slingor osv.. Hiphop kläder för det mesta. Utsmetade ögonbryn. En äkta fjortis kan man väl säga? ;)

4. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Det var en svår fråga.. Jag ser nog förmodligen ut som min mor gjorde när hon var 41. Vi är typ kopior av varandra.

5. Hur var du på dagis?
Jag var en glad liten skit för det mesta med massa energi tror jag. Ganska klumpig dock.. Slog hål i huvudet ett antal gånger :P

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Det beror väl på vilken slags arbetskamrat man vill ha? ;) Men jag tycker nog själv att jag är bra!

7. Har du celluliter?
Ja, någon på låret kanske? Intressesmurfen hoppar hööögt.

8. Biter du på naglarna?
Nej, det gör jag inte. Slutade i nian tror jag..

9. Har du något handikapp?
Nope!

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Haha, nej inte speciellt.. Har ju typ inga bröst, såååå :P Och även fast jag hade haft  det så är det mänskligt och naturligt.

11. Tror du gud är en man eller kvinna?
Jag tror inte på gud...

12. Svär du?
Japp! Det gör jag. Ibland kanske lite för ofta.. Men det kan jag väl tacka min far för ;)

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Trevlig och trevlig, jag säger för det mesta att jag inte är intresserad!

14. Hur homo är du på en skala 1-10?
0? 

15. Tror du på utomjordingar?
Vet inte riktigt..

16. Om du var tvungen att välja en maträtt att äta resten av ditt liv, vad väljer du?
Oj.. Jag skulle nog välja tacos. Lite allt möjligt där.. Grönsaker, bröd, salsa, kött.. Perfekt och gott! ;)

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Isterband eller surströmming.. uuuh

18. Har du blivit arresterad?
Nope.

19. Ljuger du?
Jag drar vita lögner ibland, men för det mesta är jag ärlig!

20. Har du kysst en polis?
Nej, inte vad jag vet.. höhö :)

21. Är du rädd för securitasvakter?
Haha, neej. Varför ska man vara det? :D

22. Har du någonting att dölja?
Nej!

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Nycklar och något slags band..

24. Är du / har du varit gift?
Nej!

25. Skulle du kunna gå upp kl tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
No way.. Aldrig igen.

26. Kan du laga cyklar?
Haha, njae. Eller.. pumpa däcken. Räknas det? ;)

27. Kan du fixa med bilar?
Ja, lite grejer kan jag nog fixa. Lärde mig en hel del under typ 3 år i ett garage varje dag.. :P

28. Brukar du köra om?
Nej. Kan bli lite svårt ;)

29. Kan du baka bröd?
Japp, om jag får ett recept :D

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Ja. Den som inte kan det tycker jag nog lite synd om..

31. Vilken serie skulle du helst leva i?
Desperate Housewifes! LÄTT! :)


läsares ord.. ♥
Postat av: bela

"Ganska klumpig dock.. Slog hål i huvudet ett antal gånger :P" HHAHA. stackars plutT! :D



2010-10-14 @ 05:26:06

Säg vad du vill..


Ditt Namn
Kom ihåg?

Din E-mail (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Your words!

Trackback
RSS 2.0